maanantai 14. lokakuuta 2013

Töissä kuultua

"Ai sä syöt kaks lämmintä ruokaa? En mä vaan."
"No siis joo en mä normaalisti, mutta mun pitää nostaa mun painoa. Niin ne sanoo."
"Aii?"
"Juu ne haluu nostaa mun painoo normaaliksi. Mä kun oon alipainoinen..En enää paljoo."
"Hmph, ei sitä kyl nää susta."

Sattuiko? No totta helvetissä.. Mä en aio syödä, koska oon jo niin iso. Mun pitää olla pienempi. Mun pitää olla anorektikko - se mä ennen olin. Tää on lipsunut käsistä.

Miksen mä kuluta? Miks mä meen mun 5 kilsan työmatkan bussilla? Kuulemma mun pitäis kävellä tai pyöräillä se. Totta totta..Pitäis hankkii pyörä kotoo tänne.

5 kommenttia:

  1. Sun täytyy saada nostettua ne pudotetut kilot!!!
    Terveelliseen syömiseen kuuluu KAKSI lämmintä ruokaa! Ja säännöllinen syöminen on jaksamisen ja hyvän olon a ja o. Ethän sä jaksa edes olla muuten töissä, jos sä et syö!
    Ja eikö kuulostaisi mukavalta: tulla terveeksi ja hyvinvoivaksi? Nauttia elämästä täysin siemauksin? Voi kuule, sä et terveeksi tule, jos et huolehdi itsestäsi!

    Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten hyvältä kuullostaisi olla terve, ilman koko anoreksiaa. En vain valitettavasti ole vielä sitä, mutta se on unelma jota kohti mennään.
      Ja kyllä, mä en ala kuuntelemaan muita. Mun elimistö tarvitsee kaksi lämmintä ruokaa ja minä ne syön! Olen hyvä ihminen muiden puheista huolimatta. Ne ei tiedä musta mitään joten pitäkööt mölynsä mahassa :)

      Poista
    2. No niin! Tämä on oikeanlaista puhetta!! Tsemppiä! <3

      Poista
  2. Et ole suuri, tiedän set, sä vaan näet itsesi väärin.
    Olet kaunis, liian pieni, sädehtivä punapää jolla on paljon mitä antaa maailmalle kunhan saat itsesi kuntoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru (tiedän kyllä kuka olet ;)) <3 Mulla on ongelmia itseni kanssa, mutta se on minun ongelmani, ei muiden. Siksi jatkosda en aio kuunnella muiden paska puheita. Ne ei tiedä puoliakaan siitä mitä minä tiedän. Aion olla vahva :) Olethan siekin <3

      Poista