tiistai 9. heinäkuuta 2013

Kuvapläjäys ja mielen hirmumyrsky

Olen vahva ihminen muiden seurassa. Muut ihmiset tekevät minusta vahvan kuin kivimuuri. Minä olen sairauden yläpuolella kun minua tuetaan. Kuitenkin kun olen yksin olen hauras kuin höyhen. Lennän omien ajatusteni mukana ilman mitään omaa tahtoa. Kun olen yksin ja voin päättää ruokailuistani ja päätös on etten syö.

Olen nyt käymässä vanhempieni luona, jotka ovat töissä ja minä olen aamut ja päivät yksin. Minun pitää siis huolehtia ruokailuistani YKSIN. Minun oletetaan siihen pystyvän. Minun pitäisi siihen pystyä. Minun kuuluisi syödä aamupala ja lounas omalla vastuullani. Mitä kuitenkin olen syönyt tänään? Jugurtin. Olisin ottanut viilin, mutta sitä ei ollut. Se on vähän, mutta morkkaan itseäni, että miksen syönytkään omenaa. Se olisi ollut kevyempi. Joudun kuitenkin syömään illalla vaikka ja mitä. Tahtoisin vain kuihtua pois ja nämä ajatukset ovat liian väärin.

Mutta olen luvannut, että tällä reissulla en viiltele. Sitä minä en tee !! En varmasti ! Sen suhteen pysyn lujana ja aion selvitä voittajana edes yhdestä haasteesta.

Ja sitten loppukevennyksesi muutamia kuvia viime viikoilta:
Ilta herkkuija
Vapianon ihana ihana pesto pasta <3
Heureka !!


Kotiteollisuuden ilmaiskeikka

Ja samojen heebojen nimmarit
Minä hyihyi
Uusi sormus jalokivimessuilta






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti