sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Kun kyynelten virta ei koskaan lopu

Miksei ihminen saa nukkua silloin kun nukuttaa? Miksei ihminen saa itkeä kun itkettää? Miksi minun pitää herätä tänään äidin nalkuttavaan puheluun, jossa saan saarnaan siitä että olen nukkunut niin pitkään ja siitä, että petänkö poikaystävääni, koska kävin ämyrillä eilen O.O Vitutti ! Minä rakastan poikaystävääni suunnattomasti ja sattuu todella paljon kun se kyseenalaisetetaan.

Siitä kyynelten virta alkoi. Aloin siivoamaan ja oloni kurjeni yhä enemmän. Nyt vaihteeksi tuli taas suunnattoman pahaolo. Se tunne kun verensokerit romahtavat. Samoista oireista olen kärsinyt jo pari päivää. Sain kuitenkin eilen verensokerimittarin isältäni ja mittasin että mitäs lukemat ovat: 5,6 mmol/l. Arvot on siis hyvät. Mistä tämä tunne sitten tulee? En ymmärrä muuta kuin, että minulla on niin paha olla fyysisesti kuin henkisestikkin.

Minulla on ikävä rakastani ihan hirveän paljon. Onneksi saan hänet takaisin tänään <3 

"Ota lujasti kiinni niin tanssitaan
yks eteen kaks taa
tai paikallaankin pyöriä voidaan
ei tärkeää oo kanssasi suunta tai määränpää
saat mua niinkuin sokeaa kuljettaa
voin kantaa sua jos vauhti uuvuttaa
otan jalkoihin rytmin sun sydämestä
lue karttaa mun kämmenestä "
 - Neljänsuora feat. Suvi Teräsniska - Tää valssi -
Ps. Olisi muuten aivan ihana häävalssi kyseinen kappale ^^
 
 

2 kommenttia:

  1. Mutta etkös joskus ole pettänyt? ;/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, suutelun tasolla olen. Tilanne oli kuitenkin aivan eri kuin nykyisin ja olen kärsinyt tuomioni. Tällä hetkellä en näe mitään syytä enää ikinä koskaan pettää. Rakastan poikaystävääni liikaa menettääkseni. Mutta ilmeisesti kerran huora aina huora.

      Poista