torstai 5. joulukuuta 2013

Pikkujouluja ja piparipartyja

Eilen meidän koulumme oli järjestänyt piparibileet eli jonkin sortin pikkujoulut. Minulla ei ollut pienintäkään aikomusta mennä sinne..Kunnes toissapäivänä kävin koululla. Minut saatiin houkuteltua mukaan. Tai toisaalta olin kyllä ihan innoissani menemässä. Ensinnäkin olin juuri saanut sovittua erään hyvän ystäväni kanssa ja halusin viettää aikaa hänen kanssaan kuten vanhoina hyvinä aikoina. Laittautumista, juomista ja juoruilua. Parasta! :) Toisekseen en ollut juonut aikoihin! Jos sitä nyt kerran puolessa vuodessa kävis ulkona :D

Oli kyllä oikeesti tosi mukavaa vaikka loppuillasta pahamieli valtasikin tämän tytön. Iski pieni väsy ja korkkarit sattui jalkoihin. Niinkin vakavaa :D Nyt on kyllä sitten taas vaihteeksi pää vähän pipi. Onneksi kohta on paras krapulalääke valmis - kunnon suolainen puuro. Nami ^^

Ainiin, varattiin eilen tuo miun toisen puoliskon kanssa risteily Tukholmaan! En oo koskaan ollut ihan oikeella risteilyllä. Oon ollut vaan kunnon ryyppyristeilyillä jossain autokannen alla. Nyt ihan promenade-hytti, buffetit ja aamiaiset. Oon ihan innoissani! Kerrankin on jotain odotettavaa elämässä. Odottamisen ilolla jaksaa tätäkin elämää paremmin :)

1 kommentti:

  1. Hyvä kun menit mukaan juhlimaan! :)
    Joo, kaikki tulevaisuuden suunnitelmat auttaa jaksamaan aina nykyisessä hetkessä. Miksiköhän se joka hetkestä nauttiminen ja eläminen hetkessä on niin vaikeaa?

    VastaaPoista