tiistai 2. syyskuuta 2014

Hello world !

Heipä hei jälleen ! Täälä sitä taas ollaan ja täysin elossa. Kesä on vierähtänyt nopeaakin nopeammin ohi. Minulle kesä oli pitkälti töitä, syömistä ja juomista ( = lisäkiloja). Olin kesätöissä kaksi ja puoli kuukautta sairaanhoitajan sijaisena vuodeosastolla. Ensimmäinen ajatukseni kyseisestä kesätyöpaikasta oli kauhu. Minä en tykkää vanhuksista enkä todellakaan halua töihin niiden pariin. Kylläkin kesä aika nopeasti opetti, että ennakkoluuloni olivat väärät. Minähän viihdyin töissä! Meillä oli todella mukava työilmapiiri (muutamaa poikkeusta luukuunottamatta) ja sainkin kaksi uutta ystävää ja tiedän, että nämä ystävyydet tulevat kestämään ikuisuuteen asti. Rakastan teitä tyttösiäni <3

Olen ehtinyt myös suorittamaan yhden harjoitteluni, lapsipolilla. RAKASTIN sitä paikkaa. Työntekijät olivat aivan ihania ja lapset niin suloisia. Tuota minä voisin tehdä joskus isona :) Sain sieltä jopa niin hyvää palautetta, että ehkäpä oikeasti sovinkin lasten parissa tehtävään työhön. Jee !

Mutta mitä kuuluu minun ja Linnean suhteeseen? Kesä on todellakin kesä. Silloin tulee herkästi otettua vähän kuppia ja herkuteltua. Tämä näkyy vaa'assa. Olen oikeasti aika peloissani ja järkyttynyt kuinka paljon painoin vielä hetki sitten. Onneksi se on tasoittunut, mutta olen silti aivan paniikissa. En tiedä miten saan itseni taas revittyä tervejärkisten piiriin. Ehkä talvi tasoittaa taas tilanteen. Toivon niin.

Elämässäni on selvinnyt myös yksi iso uusi muutos. Vuoden päästä saan sanoa adieu Etelä-Suomelle, koska minusta tulee Joensuulainen !! Jeeaahh, häär kommer jaag Pohjois-Karjala ! Poikaystäväni sain sieltä nimittäin opiskelupaikan ja minä kipitän perässä. Olen kyllä ihan innoissani, mutta pakko myöntää, että kyllä minua jännittääkin. En ole koskaan käynyt Joensuussa, mutta mitäpä elämä olisi ilman pientä jännitystä ;) Valitettavasti suuri kaipuu jää kyllä ystäviäni kohtaan, mutta he tietävät olevansa aina tervetulleita luokseni myös Pohjois-Karjalaan :)

Luultavasti minulla olisi ollut paljon muutakin höpötettävää, mutta säästän ne ensi kertaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti