perjantai 12. syyskuuta 2014

Storm in my head

Pääni sisällä on suuri pyörremyrsky. Ajatuksia on liikaa enkä saa niitä järjestykseen. Yksi suuri siivu aivokapasiteetistani menee kouluun. Olen kunnianhimoinen ihminen ja aion suorittaa nyt puolessa vuodessa vuoden opinnot. Niiden yhteen sulauttaminen on hankala prosessi ja vaatii paljon organisointikykyä. Lisänä on tietenkin myös stressi, jota olen hirven huono hallitsemaan. Olisin kyllä niin kypsää kauraa jo valmistumaan. Toisaalta on ihanaa saada viimein syventyä aiheeseen joka kiinnostaa eli lapsiin ja nuoriin. Rakastan rakastan rakastan!

Tinu, me ei kuluta Tuikun kanssa minnekään ikinä <3 Me odotetaan sua vaikka maailmankaikkeuteen!
En muista kirjoitinko viimeksi siitä kuinka olen nyt viimein saanut itsestäni niskasta kiinni. Olen nimittäin hankkinut sali-/ryhmäliikuntakortin ja aloittanut harrastamaan balettia. Baletti on kyllä ihana laji. Rakastan sitä niin paljon! Siinä saa tuntea olevansa sulava, siro ja kaunis sitä oikeasti olematta. Suosittelen kaikille lämpimästi :)

Liikuntaharrastuksiini liittyen menen tänään kehonkoostumismittaukseen, joka on myöskin mielenpäällä. Jännittää niin pirusti. Pelkään aidosti, että minulle sanotaan, että minussa on aivan liikaa rasvaa ja, että minun pitäisi laihduttaa. Noh, sen näkee tänään sitten. Voipi olla, että julkaisen tulokseni tännekkin.. Olettaen, että kehtaan.

Kaiken tämän lisäksi stressaan erään ystäväni tilaa. Hän ei voi hyvin ja haluaisin auttaa, mutta hän ei halua ottaa apua vastaan. Se ottaa luonnon päälle. Minun on päästävä auttamaan ihmisiä, joilla on paha olla. Ehkäpä tästä syystä olenkin valmistumassa sairaanhoitajaksi. Mutta annan hänelle tilaa. Hän ottaa yhteyttä kun hänestä tuntuu siltä. Ja hei tinuseni, jos luen tätä niin olet minulle rakas. Koita tulla kuntoon, koska ikävä on <3 !

Tuli viime yönä valvottua hieman ja tuherreltua :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti