tiistai 11. kesäkuuta 2013

Biologisen normaalipainon myytti

Pahoittelen ettei minusta ole kuulunut pitkään aikaan mitään. Elämä on vienyt minua mukanaan ja aikaa ei ole paljon ollut istuskella koneella. Olen viettänyt paljon laatuaikaa poikaystäväni kanssa, hankkinut asunnon, muuttanut tavarani sinne, kuljeskellut ympäri Suomea ja ennen kaikkea NAUTTINUT. Nyt kuitenkin hieman päivityksiä siitä mitä pääni sisällä myllertää tällä hetkellä.

Kehoni ja mieleni on niin minua vastaan. En voi sietää itseäni vaihteeksi. Olin jo oikeastaan tyytyväinen siihen kun painoin sen 49 kiloa. Mielestäni oli sieettävä silloin. Paino kuitenkin karkasi käsistä, koska aloin syömään. Minä syön syön ja syön, mutta välillä jopa siitä nauttien. Ah miten rakastankaan jäätelöä. Päivääni kuuluu nykyisin aiina jäätelöä. Nams mums. Helsingin jäätelötehtaan jäätelöt ja magnumin 5 kisses jäätelöt on jotain täydellistä. Jos niiden hinta on tällainen kroppa niin sitten on. Minähän SYÖN !!

Olen varmasti puhunut otsikon aiheesta ennenkin: Biologisesta normaalipainosta. Mikä se on ? Mistä tietää milloin sen on saavuttanut? Onko se vain joku lääkäreiden keksimä juttu? Ei..Se on totta. Se on se paino missä ihminen voi parhaiten. Se on se paino mikä pysyy missä pysyy "helposti". Uskon löytäneeni sen itselleni. Osastolla olin ylläpitovaiheessa 51,3 kiloa. Sen jälkeen kotona painoni on laskenut, noussut ja taas laskenut. Kuitenkin lopulta se AINA päätyy tasan 51,3 kiloon. Se siis voisi olla biologinen normaalipainoni. Huojentavaa !!

Minulla olisi vielä paaaaljon kerrottavaa ja höpötettävää, mutta joudun rientämään autokouluun. Kakkosvaihe ja arvioiva-ajo odottaa. Jännittääää ! Wish me luck ! Sen jälkeen taas reissuun, mutta yritän parhaani mukaan päivitellä nyt aktiivisemmin. Heihei muruset <3 !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti