torstai 30. toukokuuta 2013

Pikakuulumiset

"Painosi on 49,7 kiloa, se on laskenut." Miksi sitten tunnen olevani isompi kuin muut? Miksi en mahdu enää mekkooni? Miksen saa laihtua? Kyllä isot ihmiset saavat laihtua, miksen siis minä? "Koska olet laiha." Entä jos minusta ei tunnu siltä!!

No nyt olen sairaalassa poikaystäväni kanssa. Ja ei, ei mitään vakavaa. Perus rutiinitarkastus. Olen silti huolissani. En viihdy sairaaloissa. Muuten olen kyllä iloinen. Saan viettää useamman viikon poikaystäväni kanssa. Siksi päivityksiä tulee hieman harvemmin nyt. Kaikki on silti hyvin, pienestä itseinhosta huolimatta.

Olen kokenut myös muutamia terveyden riemuvoittoja. Olen ollut lähes tyytyväinen itseeni. Voitteko kuvitella? Minä, itseinhoinen paska, ollut tyytyväinen. On se jo hyvin, on se eteen päin. Se antaa uskoa paremasta. Kenties minä selviän voittajana sittenkin!

Mutta hyvät viikonjatkot muruset! Viettäkäö mukava viikko ja nauttikaa ihanasta säästä. Haleja <3

1 kommentti: