maanantai 3. maaliskuuta 2014

Put me to sleep forever, please.

Minulla on nälkä ja voisin syödä vaikka elefantin minkä teenkin päivittäin. Minun painoni nousee. Se nousee ihan kamalan pelottavaa vauhtia ja haluan, että se loppuu! Mutta en saa sitä loppumaan. En pysty olla syömättä. Olen huonoin anorektikko päällä maan. Joka ilta mietin, että huomenna en syö. Huomenna olen hyvä, huomenna pidän itseni kurissa. Mutta kun en pidä. Painoni on noussut viikossa 47 kilosta 48,1 kiloon. Mieleni ei kestä tätä. Tähän olisi helppo ratkaisu olemassa. Olen vain syömättä. Niin helppoa. Paino kyllä laskee kunhan olen tiukkana. En vain pysty ja en ymmärrä miksen.

Minusta tuntuu, että olen niin ala-arvoinen. En ihminen edes ollenkaan. Olen jotain arvotonta, jolla ei ole oikeutta edes elää. Silti minusta tuntuu tällä hetkellä. Haluaisin rankaista itseäni. Tahtoisin upottaa terän taas ihooni, mutta sekin jää tekemättä. Lisäksi haluaisin oksentaa jokaisen syömäni murun. En pääse tästä ajatuksesta eroon. Se tulee aina heti sillä sekunnilla kun ruokaa eksyy suuhuni. Onneksi olen niin saamaton, että en kykene oksentamaan. Saan siis maksaa siitäkin kalliin hinnan, joudun olemaan lihava, paisunut, läski, läski, LÄSKI.


Tiedän vellovani kamalassa itsesäälissä, joka on oikeasti säälittävää. Mutta minun on paha olla. Joskus kyyneleet vain tulevat alkavat valua poskiani pitkin ilman mitään sen suurempaa syytä. Saisinpa vain kuolla, se olisi oikein.

3 kommenttia:

  1. Kenenkään keho ei ole luotu alipainoon. Se haluaa keinolla millä hyvänsä saada itsensä turvallisille ja terveille lukemille.
    Niinkuin sä olet mulle sanonut joskus: normaalipainossa keho on kauneimmillaan. <3
    Anna keholle sitä mitä se tarvitsee: ruokaa ja lepoa.
    Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
  2. älä luovuta,ei kannata,sinun kehosi tarvitsee parasta,voimia,selviit kyllä

    VastaaPoista
  3. Kiitos kannustavista sanoistanne :) ! Kyllä mä ajattelin täältä vielä nousta. Mä tahdon nähdä muutakin elämää kuin vaan kalorien ja numeroiden pyörittämää valheellista todellisuutta :)

    VastaaPoista