perjantai 29. marraskuuta 2013

Hormonipoliklinikka

Minulle tuli tänään postia sairaalalta. Tiesin kyllä mitä odottaa. Minulle oli tehty lähete naistentautien poliklinikalle, mutta vastassa olikin lähete hormonipoliklinikalle ja kutsu verikokeisiin. Aika on vasta ensi vuoden helmikuussa. Ehdin varmaan unohtamaan asian ennen sitä, mutta nyt minua pelottaa.

Elimistöni ei toimi kunnolla. Menkat tulee liian aikaisin, liian myöhään tai ei ollenkaan, sekä sitten vielä tämä yhä jatkuva maitoepisodi. Mitä ne osaa mulle kertoo sielä. "Söisit paremmin, söisit rasvoja, ei me sulle mitään voida. Mitä sä tänne tuut ruikuttaa asioista jotka saat itekkin korjattua. Ja tiedäthän, että oot saanut tehtyy itestäs lapsettoman. Joko kaduttaa, mitä häh joko?"

Pelkään eniten, että sieltä tulee tuomio lapsettomuudesta. Mitä jos mä en saa lapsia? Niitä ihania pieniä kääröjä jotka ovat omaa lihaa ja verta. Olenko mä pilannut tän mahdollisuuden itseltäni? Tämä kaikki vaan sen takia, että olisin laihempi, että olisin "parempi".

Pyydän kaikkia oikeasti miettimään kahdesti ennen kuin alkaa leikkimään ruualla, että onko valmis kantamaan lopunelämänsä sitä taakkaa minkä hetken hurmos on saanut aikaan. Kaikki ne tuhot, jotka ei parane tai paraneminen kestää vuosia.

6 kommenttia:

  1. Aina on kuitenkin toivoa, älä vielä luovuta! Paljon voimia ja extra paljon tsemppiä toipumiseen noin ylipäätäänkin :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tahdon uskoa parhaaseen, mutta pessimisti ei pety. Toisaalta tahdon myös ajatella niin, että olen puuttunut asioihin jo ja tahdon parantua. Hyvällä tuurilla olen herännyt tarpeeksi ajoissa ja mitään peruuttamatonta ei ole vielä ehtinyt tapahtua :)

      Poista
  2. Jep. Älä nyt ala heittämään haaveitasi pois! Elämä on haaveilua ja haaveiden toteuttamista varten! <3
    Paljon tsemppiä! Kyllä asioiden on tapana järjestyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Pidän kiinni haaveistani niin lujaa kuin vain mahdollista. Roikun niissä säälittävän kovin kiinni. Ne on motivaationi. Elämä on tosiaankin tehty elämistä ja haaveiden toteuttamista varten :) Muistahan se itsekkin! Tsempit ^^ !

      Poista
  3. Keho on kummallinen systeemi, paljon pystyy korjaamaan ja korvaamaan. Josko tästä tulisi sinulle se herätys, se pysähdyksen paikka, miten sitä kroppaansa kohteleekaan.

    Nimimerkillä munuaisvaurioepäily...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kehon toiminnot on jotain mitä ei koskaan tule kokonaan ymmärtämään. Uskon silti, että melkein kaikki on korjattavissa, tavalla tai toisella. Siksi en aio alkaa enää pelleilemään tämän asian kanssa. En aio enää tahallaan aiheuttaa hallaa itselleni. Alan taas heräilemään siihen todellisuuteen, että en ole "poikkeus". Myös minulle voi tapahtua kaikki nämä kauheudet, joten turha alkaa leikkimään kohtalollaan.

      Oi voi, tsemppiä sinullekkin! Kyllä sinäkin saat vielä kehosi kuntoon, uskon niin!

      Poista