lauantai 17. elokuuta 2013

Anorektikon paljastukset osa 3

Pitkästä aikaa uusia paljastuksia anorektikon "urani" ajalta.

1) Oudot fiksaatiot tietyistä ruoka-aineista
Tämä pätee yhä. Tietyt ruoka-aineet ovat enemmän vihollisia kuin toiset, vaikka järjellistä selitystä siihen ei ole. Pistetään suklaata ja banaani vierekkäin. Kumman valitsisitte? Minä valitsen suklaan. Pelkään banaaneita, avokadoa, maitoa (osittain) jne. Tyhmää !

2) Uskomukset
Vainoharhaisuus on suunnatonta anoreksian pauloissa. Joku yrittää lihottaa minua tarjoamalla ystävällisesti maitoa kahviini. Ne haluu ite laihtuu ja lihottaa minua. Muut laihtuvat helpommin kuin itse. Itse on poikkeus. Muita maito ei lihota, mutta minuapa lihottaa.

3) Ääni pään sisällä
Tästä puhutaan paljon, minäkin puhun. Minun pääni sisällä on Linnea joka kuiskuttelee neuvojaan minulle. Hei oikeasti, onko kenenkään pään sisällä muuta kuin oma ääni?! Ehei, minä se sielä puhelen. Sitä ääntä on vain helppo syyttää. " En syö kun se ääni KÄSKEE." Nojaa..

4) Maidon eritys
Nolot paljastukset nykyhetkestä. Meikä tyttöhän on päättänyt ryhtyä lypsylehmäksi. Tämä paljastus ei suoranaisesti liity anoreksiaan, mutta kerron siitä silti. Eli eräänä päivänä huomasin, että rinnoistani tulee maitoa. Ilmeisesti tämä on sivuvaikutus lääkkeistäni joita olen syönyt jo melkein vuoden. Hormoonit on jänniä.

5) Sairauteni alkaminen
Tämä on suurin salaisuus mitä kannan tällä hetkellä sisälläni. En ole puhunut tästä vanhemmilleni, en hoitajilleni, en lääkäreille, en kenellekkään (paitsi poikaystävälleni hetki sitten). Minä tiedän mistä sairauteni on saanut alkunsa. Lukion 3. luokka alkoi ja minä, sekä äitini päätimme laihduttaa 5 kiloa. Äiti unohti heti, minä en. Äiti ei onnistunut, minä onnistuin ja vähän enemmänkin. Silloin jäin koukkuun.

6) Arviointi
Arvioin oikeastaan kaikki suht itseni ikäiset vastaan tulevat tytöt. " Laihempi, laihempi, isompi, ihanan paljon laihempi kuin minä. "

7) Kateus laihuutta kohtaan
Aina välillä vastaan tulee ihmisiä jotka ovat alipainoisia. Ei ihan hirveän paljon, mutta selkeästi huomaa silti, että kyseiset tyttöset ovat anorektikkoja. Katson heitä kaiholla. Katson heidän ihania laihoja käsiään tai pikkuruisia jalkoja. Saatan välillä kuolata jopa LASTEN ( !! ) jalkoja kun ne ovat niin ihanan pikkuisia.. Hävettää :(

8) Suoliluu pakkomielle
Kyttään suoliluitani (lantioluut). Niiden pitäisi näkyä hyvin. Katson niitä välillä jopa useaan otteeseen päivän aikana.  - Niinpä niin.. Miksi ihmeessä niiden pitäisi näkyä. Just taas näin.


Shhhhh !

2 kommenttia:

  1. Apua! Maidon eritys rinnoista voi johtua myös aivosyövästä. Sinuna kysyisin lääkäriltä, ellet ole varmistunut jo asiasta...:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myönnän, että itsekkin kävin kunnon kauhuskenaario koosteen läpi mielessäni kun huomasin "oireeni". Ensin raskaus ajatus -> testi nega, sitten syöpä kauhistukset yms yms. Onneksi minulla oli tuloillaan hoko, jossa kysyin lääkäriltä mitä tämä on. Kuulemma harvinainen sivuoire lääkkeestäni (optipar), joka on ilmeisesti "aktivoitunut" kun hormoonitoimintani on palautunut. Kävin verikokeissakin vielä varmuuden vuoksi, mutta tuskin on mistään vakavasta kyse :)

      Poista