perjantai 16. elokuuta 2013

Blondeilla on aina hieman hauskempaa

Eilinen postaus voisi olla hyvä alustus tämän päiväiselle postaukselle. Sen tekstin kirjoitettuani aloin itkemään hysteerisesti ja otin lääkkeitä enemmän kuin olisin saanut. En paljon kuitenkaan, koska olen nössö. Pohjalla kuitenkin oli jo pari tuoppia siideriä, joten olin todellakin sekaisin.

Sain totaalisen romahduskohtauksen kun olin pitkästä aikaa yksin. Kaikki alkoi kun tulin terassilta kavereiteni luota. Aloin jumppaamaan, ahdistuin, löysin itseni sormet kurkussa.veitsi nilkassa ja ilman iltapalaa, sekä koko tätä tapahtumaa siivitti suunnaton itkukohtaus. En taidakkaan olla vielä niin hyvässä kunnossa kuin luulen.

Minulle ollaan myös vaihtamassa masennuslääkitystä. Syömäni lääke ei auta enää, tai niin luulin. Kaikki ahdistuskohtaukset osuvat siihen saumaan kun olen unohtanut lääkkeeni tai syönyt niitä vähemmän. Suurin asia kuitenkin mikä puoltaa lääkkeiden lopettamista on se, että olen saanut kiusallisen sivuoireen; minä eritän maitoa. Miten selviän kun joudun olemaan kaksi viikkoa vähemmillä lääkkeillä ja kaksi viikko täysin ilman ?! Tapanko itseni ?

On tänään kuitenkin muutakin tapahtunut kuin vain pelkkää ahdistumista. Minä nimittäin värjäsin tukkani ! Olen ollut tumma kaikissa sen sävyissään, punertava ja nyt vaalea. Viimeksi olen ollut blondi kuudennella luokalla, hui :D
....Eikä tämäkään nyt ihan totuutta vastaa, hups :D

Ei näin porkkana oikeasti ;D























Mitäs mieltä olette? Kannattaisiko tämä tyyli pitää? Ja tosiaan kuvat ovat vähän harhaan johtavia sävyn osalta, mutta parempaa kuvamateriaa tulee kunhan joskus saan aikaan :D

2 kommenttia:

  1. Voi ei... Lupaa, ettet jatka enää itsesi satuttamista! Se kun ei muuta asioita yhtään paremmaksi - päinvastoin, sitten huomaat että sulla on kahta pahempi olo.
    Voimia ihan hirveästi! Tsemppihali <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tahtoisi satuttaa itseäni. Haluan siitä eroon ! Olinkin jo suhteellisen hyvin onnistunut siinä..Kunnes lääkkeitäni alettiin vähentämään. Välillä mikään muu ei auta kuin terän upottaminen jalkaan kun sattuu niin paljon henkisesti.
      Lupaan tämän kuitenkin helpottavan ajallaan :) ! En aio olla viiltelyn orja ikuisesti :)

      Poista