perjantai 30. elokuuta 2013

Hypoglykemia - Olo kuin kuolleella

Minulla on tänään hyvin kuumat ja kiihkeät treffit ämpärin ja tv:n kanssa, vaikka viihteellekkin olisi voinut lähteä. Koin kuitenkin hirveän äkkikuoleman. Tämä olo alkoi hitaasti pienenä pään jomotuksena ja hienoisena etovana olona. Sitten iski hikoilu aalto. Kuuma -> kylmä -> hiki -> kylmä hiki. Olo lähti laskemaan koko ajan ja lopulta olen oksentamisen partaalla täristen pääkivussa ja olo on niin heikko. Ensimmäinen aatos oli pelko siitä, että nyt se vatsatauti viimein iski. Sitten aloin miettimään, että niin, oireethan vastaavat aika identtisesti sitä mitä alhainen verensokeri aiheuttaa.

Kummastuttavaa tässä kuitenkin on se, että miksi ihmeessä näin on? Mielestäni olen syönyt varsin hyvin tänään. Vai olenkohan sittenkään.. Oireet alkoivat suunnilleen kolmen aikoihin ja siihen mennessä olin syönyt leivän, jugurtin ja 15 cm subin (ja ei, älkää pelätkö, sen jälkeen on kyllä syöty reippaasti enemmän ^^ ). No, mutta oli miten oli niin nyt pitää syödä sitten paremmin niin saan olon kohenemaan :)

Minulla on myös nyt jännä viikonloppu edessä. Harjoittelen olemaan yksin! Onhan se kieltämättä hieman noloa, että kohta 21 vuotias ihminen ei osaa huolehtia itsestään yksinään. Siihen on tultava muutos! Ja vannon, että tämä viikonloppu tulee menemään hyvin. Minä tsemppaan tosi kovin, että onnistun :)

 I make you all proud, I promise ! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti