keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Health or sickness? I DON'T KNOW !

Mulla on kriisi päällä! En tajuu, nyt menee paljon huonommin kuin esimerkiksi ihan alussa. Haluan kuolla ruokailuihin ja ne aiheuttaa niin suuria kipuja, sekä ahdistusta. Tästä taas tulee ajatukset viiltelystä. Olen niin pohjalla! Olen jopa salaa ottanut vähän terävämät sakset yhteisistä tiloista ja kun nekään eivät olleet tarpeeksi tehokkaat niin tänään otin ihan kansilian edessä olevalta ilmoitustaululta kunnon järeän nuppineulan. Miten noloa tää voikaan olla? Mitä mun pitäis tehdä? Kyllä hoitajat vakuuttaa ettei viiltely oo ratkaisu mihinkään, mut siitä tulee vaan niin hyvä olo. Sairasta.

Sain kuitenkin hieman shokkihoitoa anoreksiasta. Eräs ystäväni linkitti minulle tämän (http://www.youtube.com/watch?v=sz-nPMTXduo) videon. Siis hyi helvetti miten sairasta! Miten tuo nainen voi olla edes hengissä?! Ja mitä, sairastanko minä muka samaa sairautta..Hyh! En todellakaan halua enää anoreksiaa valloilleen. Nyt on vaan pakko pakko pakko (!!) saada tämä tauti kuriin. Mä en halua eläväksikuolleeksi luurangoksi, en vaan tahdo. Pakko tsempata, en vain ihan vielä tiedä kuinka siinä onnistun. Kuinka ikinä tulen selviämään siitä, että painaisin + 50 kiloa?! Ehei, not gonna happend bro. En voi sille mitään, että koen olevani jo nyt valas..En halua olla enää valaampi. Perkeleen ristiriita, painuis vittuun koko anoreksia, että voisin ajatella selkeästi. Kuulitko anorekisiamörkö..PAINU VITTUUN MUN ELÄMÄSTÄ ! 







     ” Tällainen pieni tyttö helposti häviää.
 Jos tuuli tarttuu hiuksiin, voi kauas lennähtää.
    Pidä musta kii,
      Älä päästä koskaan.
    Tällainen pieni tyttö helposti unohtuu,
       kun ei sanottua saakaan "Älä mee." ”
  * Nelli -Pidä musta kii

2 kommenttia:

  1. Helvetti Noora! LAITA KÄSI VAIKKA KYLMÄN VEDEN ALLE kuha et viiltele! Se auttaa vaa hetken, mut sen jälkeen kaikki palaa sun päähäs vaa paskempana. Kun sä nyt vaa kestäsit tän pahimman vaiheen ohi.. Muistan, et mullekki tuli syvänä järkytyksenä se 50 kiloa. Samoin se, et pitäs muka syyä KOULUSSA! Muthei. Nyt, oon lähellä sitä 50 enkä oo kuollu. enkä ole valas. Ja olen syönyt koulussa. Eikä KUKAAN oo sanonu mulle siitä mitään, niinku luulin.
    Sä olet pieni. Todella pieni. Liian pieni. Ja sun pitää parantua. Sä et saa luovuttaa. Ykski askel taaksepäin pidentää sun paranemistas.
    Laita viestiä ku tuntuu tältä, oikeesti :c oot tärkee! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos Jemppu! Puhut niin asiaa ja tiedän sen kyllä syvällä sisälläni. Viiltely on silti vain niin koukuttavaa, mutta häpeän sitä ihan todella paljon.
    Voi siutakin, olet ihan käsittämättömän pieni ja paljon vielä pitäisi uskaltaa siun tehdä, niin vaikeaa kun se onkin! Kohdataan tämä taistelu yhdessä! Operation we're never gonna be whales, just normal happy girls without anorexia !

    VastaaPoista