maanantai 11. maaliskuuta 2013

It's too cold outside for angels to fly

Näen, että sinulla on kuitenkin taustalla hyvin vahvoja terveitä ajatuksia. ” Näin minulle todettiin tänään. Niin..kait minä tiedän mikä on oikein ja mikä väärin, mutta mitäs jos tunteiden ja järjen mukaan oikea ja väärä ovat eri asioita. En ymmärrä miksi minun pitää muka nostaa painoa vielä. 47,2 kiloa. Vaaka näytti tänä aamuna yli 47 kiloa!! Voi paska. Olen jo normaalipainoisen näköinen ja olen jo ihan terve fyysisesti. Miksi siis tietoisesti pitäisi nostaa painoa lisää..En ymmärrä, tai tunteeni eivät ymmärrä. Täyttä paskaa tämmöinen.

Mutta niin, viikonloppu olisi nyt takana päin. Huhuh! Rankkaa, ihan hiton rankkaa oli. En oikein osannut syödä ateriasuunnitelman mukaan. Annoskoot olivat ihan kunnolliset, mutta joskus söin yli ateriasuunnitelman ja joskus alle. Silti oli ihan paikallaan päästä poikaystävän luo. Harmi vain, että syöminen haittasi muuten iloista lomaa. No mutta selvisin naarmuitta, ainoastaan "jouduin" polttamaan yhden tupakan (en normaalisti polta) ahdistukseen. Ehkä se oli parempi vaihtoehto.

Tänään osastolle on myös tullut 2 uutta potilasta. Ne on niin pieniä :l Kumpikin kyllä vaikuttaa ihan mukavalta, mutta pakko myöntää, että uusien sairaiden luurankokehojen näkeminen saa kaiholla miettimään omaakin menneisyyttä. Ihan kamalaa aikaahan se oli, mutta silti oli koukuttavaa saada painoa vaan alemmas ja luita näkyviin. Enkä oikeastaan voi mitään sille, että ajatus kakkosella alkavasta painolukemasta kiehtoo mieltä. Mutta ei, nyt en päästä anoreksiaa valloilleen. Sais mun puolesta vaan ihan oikeesti tukkii turpansa..

Sä tiedät kuinka paljo stressaan tätä
mietin että kuinka kauan sä oikee kestät
mut yritän ja yritän ja yritän ja yritän,
olla olematta niin vittupää et tyrin tän”
Laini – Pahoillani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti