tiistai 5. maaliskuuta 2013

Uusia oireita


Minulla on mennyt todella hyvin koko hoitojakson ajan, tai niinhän te luulette hoitajat. Mutta arvatkaas mitä..Se on vaan pelkkä suojamuuri. Reipas ulkokuoreni on pelkkää esitystä, että siitäs saitte, ette tiennyt mitään. Nyt te sitten ihmettelette, että miksi mä viiltelen. " Mistä sä ton keksit? Täältäkö? " Kyllä just niin, mähän viiltelin ihan vaan matkimisen ilosta. Nyt se on sit muka joku uus oire joka pitäis saada kuriin ennen kuin ehtii päästä pahemmaksi. Voin kyllä paljastaa, että ei se mikään uusi oire ole..Ette tiedäkkään kuinka useasti olen seissyt puukko kädessä, mutta päätynyt sittenkin rankaisemaan itseäni syömättömyydellä, mutta nyt te ootte vienyt multa senkin pakokeinon, joten pakko oli keksiä jotain muuta!




Onkohan se oikeesti niin vaikeaa tajuta, että täälä saattaa joskus ahdistaa. Heti kun meet pyytää rauhoittavaa joka on tarkoitettu ahdistuksen laukaisemiseen niin johan tulee kyselytulva, että miksikäs sä nyt tätä otat. No mitä vittua luulet, mua AHDISTAA ! Give me the pill NOW ! Siinä vaiheessa kun on jo niin alhaalla et haluu turvautua lääkkeisiin niin melkein sitä haluukin alkaa selittää, että mihinköhän nää lääkkeet on tarkoitettu. Vittu tätä paskaa.

Ainiin, kuulemma miulle suunnitellaan uk:ta kahden kuukauden päähän. Ensin kuukauden painonnosto vaihe vielä ja sitten päälle kuukauden ylläpito kausi. Adios sen jälkeen ja kohti elämää. Tänne laitokseen mä en aio enää ikinä palata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti