sunnuntai 12. toukokuuta 2013

I'm your stupid big marionette

Näin se menee..Valitettavasti



" Olet ollut hyvä tyttö tänään. Olet ollut mieliksi minulle. Olen saanut sinut pikkurillini ympärilleni jälleen. Tahdon sinulle vain hyvää. Tahdon olla sinun ja tahdon, että kuuntelet minua. Haluan elää kauttasi. Jatka kuunteluani, taistellaan kaikkea vastaan yhdessä. Meistä tulee laihoja, lupaan sen."

Olen aloittanut taas kalorien laskemisen. 700 kaloria tänään. Linnea huutaa sen olevan vieläkin liikaa, mutta on ylpeä edityksestä. Se on saanut minusta marionettinsa. Janoan kuitenkin oikeaa elämää. Olen saanut tänään niin paljon tsemppaavia viestejä ja uskoin hetken aikaa, että olen vahvin meistä kahdesta. Haluasn rakastaa, haluan elää, haluan nauraa, haluan voida HYVIN. Sitten tulee Linnea. Hän pilaa kaikki suunnitelmani. Hän tahtoo minusta laihan ja minä tottelen. Olen hyvä isäntä loiselleni.

Huomenna onneksi pääsen lähtemään jälleen poikaystäväni luo. Hän on muistutus siitä kaikesta ihanasta mitä terveydellä on minulle annettavanaan. Hän parantaa minut päivä kerrallaan ja syöttää Linnealle myrkkyä. Myrkkyä nimeltä rakkaus.

2 kommenttia:

  1. Kuules tyttö!:) Voimia paranemiseen. Koita käyttää kaikki aika ja voimat elämään, eikä sairauteen. En tiedä huomaatko itse edes miten paljon sulla menee esimerkiksi ajatuksia ruuan miettimiseen päivässä. Kun keskität voimia muihin asioihin(opiskelu, ihmissuhteet..) niin susta voi tulla vaikka mitä! Elämässä on niin paljon ihania juttuja joihin sulla on kaikki mahollisuus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, voimia minä tarvitsenkin. Ja näinhän se on, että suurin osa päivästäni menee ruokaa miettien. Se ajaa vääriin tekoihin. Elämässä on paljon enemmänkin kuin se. Rakkaus on tärkeintä :) Siihen aion panostaa koko sydämelläni ja lopulta huomaan joku päivä, että ne ovat tuhat kertaa tärkeämpiä asioita kuin jotkut kalorit :)

      Poista