lauantai 25. toukokuuta 2013

Siviilisääty: Avoliitto

Fake smile?
Mistä on hyvät päivät tehty? Ystävistä, hyvästä ruuasta, mukavasta ilmasta, iloisista kanssa ihmisistä, rakkaudesta, asunnon sisustamisesta, kokkaamisesta..Kaikesta mitä minun tähän päivään kuuluu ! Näin osastokaveriani tänään ja hölmöiltiin kaikkea jonka lomassa kävimme myös syömässä kiinalaisessa ja jälkkäriksi överisuklaa jäätelöt <3 Voin jopa väittää olevani onnellinen. Ei uskoisi aamun perusteella.

Aamu meni pienessä ahdistuksessa. Löydän itseni jälleen jääkaapilta ottamasta suklaata, pullaa, lakritsia ja vaikka mitä herkkua (ei ihme, että läskistyn läskistymistään). Olin myös vahvasti aikeissa ottaa äitini nesteenpoisto lääkkeitä - en ottanut. Toinen paikka mistä minut saattoi bongata tänään oli vessan lattia jossa halailin vessaa sormet kurkussa. Mutta ei huolta, enhän minä osaa oksentaa. Mikään ei tule ylös. Kaikki kertyy vain ja ainoastaan läskiksi.

Mainitsin eilen, että sain hankittua asunnon poikaystäväni kanssa. Meidän ihka ensimmäinen ja oma koti. Minä olen siis virallisesti pian avoliitossa. Jännittävää ja ihanaa! Olen avovaimo :) Toivottavasti vielä joskus avIovaimo. En tiedä olenko ansainnut tätä onnea, mutta haluan nauttia siitä edes tämän pienen hetken. Haluan olla onnellinen ! Haluan sanoa rakastavani itseäni, rakastavani kroppaani. Se päivä ei ole vielä tänään, mutta kenties joskus..Ehkä ei.

Älkää peljätkö, tuo ei ole koko annos. Santsasin kyllä :)



Ei sen aina niin vakavaa pidä olla :D

4 kommenttia:

  1. Hihih oli kivaaa <3 Pian uudestaan! :::DDD Vika kuva... Omfg. Mut sä et todellakaan ole läski, etkä läskisty! Sun PITÄÄ syödä, etkä saa oksentaa tai käyttää muita tyhmiä ''laihdutuskeinoja''. Oot monelle todella tärkeä <3

    VastaaPoista
  2. Kyllä, pian uudestaan :) ! Hahahah, toi vika kuva on ihan järkyttävä, mutta silti julkaisin ;D Enkö oo ihana ;)
    Kyllä, mä syön. En ole tyytyväinen itseeni, mutta yritän oppia sietämään tätä uutta kroppaani, koska en ole tästä luopumassa :)

    VastaaPoista
  3. avoliittohan ei muuten oo siviilisääty :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli varmaan ihan hirveen kivaa päästä nussimaan pilkkua. Olethan nyt iloinen? Ja kyllä, mä tiedän että LAILLISESTI avoliitto ei ole siviilisääty, mutta kela sen laskee siviilisäädyksi. Kysytään esim asumistukihakemuksessa siviilisäätyä ja vaihtoehtona on esimerkiksi avoliitto. Otsikko saa siis luvan kelvata.

      Poista