torstai 16. toukokuuta 2013

Underweight better weight ?

I eat flowers because you are what you eat and I want to be beutiful
Minulla oli tänään terapia-aika ja punnitus. 48,95 kiloa eli bmi 18,4 eli alipaino. Mitä minun kuuluu tuntea? Iloisuutta? Pettymystä? Mitä? Kaikista tunteista kuitenkin valikoitui ylpeys. Linnea taputti olkapäälle ja oli iloinen, minä ja hän olimme iloisia. Toki näin ei pitäisi olla, mutta en voi itselleni mitään. En voi hallita tunteitani.

Toinen tunne mitä tunnen on ikävä..Suuren suuri ikävä! Jouduin palaamaan kotiin poikaystäväni luota, koska tänään tosiaan oli tuo terapia. Harmittaa..Haluaisin olla mieluummin sielä. Sitä paitsi tänään meillä tuli täyteen 11 kuukautta. Hän on ollut minun kokonaiset 11 kuukautta ja olen iloinen. Haluan parantua hänen takia, mutta myös hänen takiaan haluan näyttää hyvältä (mitä en ole nyt). Haluan olla siro, pieni ja kaunis. Haluan painaa 45 kiloa. Vai haluanko? Ehkäpä.

Tänään pääsin myös päättämään viimein neljä kuukautta jatkuneen bongaus urakan. Näin cheekin. Ujeah! Ajoi ohi mustalla avokatumaasturilla. Komeaa..Niin auto kuin mieskin. 

Kävin eilen kahvilla ja jäätelöllä poikaystäväni ja hänen kaverinsa kanssa. Kyseinen kaveri paljasti minulle jotain mitä hyvin harvat tietävät. Hän luottaa minuun. Olin todella otettu. Jos joku voi luottaa minuun niin ehken ole sittenkään niin kamala ihminen? Oltiin kyllä varmasti oma hassu näkynsä eilen kun kävelimme kaikki kolme käsikädessä, minä keskellä. Mutta nyt lätkää! Adios :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti