sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Good vs evil, which one is going to win?

Olenko minkään arvoinen? Olen uusi ihminen enkä oikein tiedä mikä minua määrittää enää. Ennen olin anorektikko, mutta minun pitäisi alkaa pikkuhiljaa etsimään jo uutta identiteettiä. En voi enää antaa sanan anorektikko määrittää kaiken sen mitä olen. En tosiaan tiedä mikä olisin nyt. En ole mitään? Tämä tekee itsestäni arvottoman. Jos en ole ketään niin miksi minulla olisi jokin arvo?

Koen itseni myös hyvin halvaksi. Annoin itseni laivalla miehille vain paria kaunista sanaa vastaan. Teoriasa myin siis itseni halvalla ja mitä sain siitä? Pahaa oloa itselleni ja poikaystävälleni. Olen sitä mieltä, että minut olisi pitänyt jättää tämän takia. Poikaystäväni ei kuitenkaan tehnyt sitä. Sain hänet takaisin, mutta tärkeimmän menetin - hänen luottamuksensa. Mietin jo, että pitäisikö minun olla meistä se vahempi ja jättää hänet. Minä en ansaitse ketään ja hän ansaitsee parempaa. Olin kuitenkin liian heikko, rakastan liikaa.

Pohdin myös hyvin vakavissani tulevaisuutta. Haluaisin kihlautua ja saada lapsia vaikka tällä sekunnilla. Olen kuitenkin hyvin sitoutumiskammoinen. Jokin sisälläni haluaisi vain pelailla miehillä ja uskoa tosi rakkauden sijaan vain yhdenillan säätöihin. En ymmärrä itseäni. Minussa on liian monta puolta jotka ovat ristiriidassa keskenään. Olisipa kaikkeen vain jokin helppo ratkaisu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti