torstai 11. huhtikuuta 2013

Please don't tell me your sweet little lies bitch

" Mä en tajua kuinka jotkut on täälä niin pulleita." Kuulin eilen vahingossa tuollaisen lausahduksen. Luulin, että voisin olla jo niin vahva, että jätän muiden horinoinnit täysin huomiotta, mutta olin hyvin väärässä. Olen nyt aivan musertunut ja en voi muuta kuin miettiä tuota. "Olet pullea..PULLEA. Et ansaitse olla osastolla." Tuo on asia jota olen pyöritellyt mielessäni koko hoidon ajan ja kaikki ovat vakuuttaneet, että minä olen väärässä, silmäni näkevät vain väärin. Se on vain Linnean kuiskutuksia joita uskon. Mutta mitä nyt kun joku toinen, joku oikea ihminen sanoo noin. Minun siis on oltava pullea. En tietenkään tiedä onko tämä kommentti tarkoitettu minulle vai kenelle, mutta hyvin pääteltävissä on, että kyllä olen yksi kenelle tuo kommentti oli suunnattu.

Minun puolestani kyseinen ihminen voisi tulla sanomaan asiansa päin naamaa niin voisin puolustautua. Voisin sanoa, että olet vittu niin väärässä..Minä olen NORMAALI ! Olen laiha! En ole PULLEA ! En vitussa ole, en voi olla. Numerot puhuvat muuta. Olen normalipainon alarajoilla = En voi olla iso.

No unohdan murheeni hetkeksi ja lähden tänään pitämään oikein hauskaa laivalle rakkaitten ystävieni kanssa. Ja huom. Linnea jää satamaan ja jos ei jää niin työnnän sen laidan yli ja nauran perään kun pieni kirkuva sisälläni asuva tyttö hukkuu mustaan hyisevään mereen. Mikään ei saa pilata tätä päivää. Tänään olen kaunis, rietas ja onnellinen..ja ehkä hieman kännissä.


2 kommenttia:

  1. Mahtavaa! Oot paras. pus.

    Tuollaiset kommentit ovat sairaan mielen aikaansaannoksia. Niiden antajan täytyy olla hyvin eksyksissä itsensä ja sairaiden ajatustensa kanssa. Älä kuuntele, sulje korvasi. Sä olet kaunis. Ja mitä onnellisempi itsesi kanssa kykenet olemaan, sitä säteilevämpi olet. Ainoa, joka sitä ei pysty hyväksymään on Linnea (joka toivottavasti makaa jo siellä hyisesssä sinisessä.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän, että nuo kommentit ovat pelkkää sairautta ja vielä sairaampaa on antaa niiden vaikuttaa itseensä. Tästä lähtien varmasti suljen korvani kaikilta likaisilta kuiskutuksilta. Iloisuus ja tyytyväisyys on sata kertaa kauniimpaa kuin joku luinen luuranko. Muistetaan se kumpikin aina :) Hymyillään aidosti ja ollaan kauniita <3

      Poista