tiistai 9. huhtikuuta 2013

Tunnustuksia

Taidan olla hyvin väsynyt ja minun ei pitäisi kirjoittaa tätä, mutta kirjoitan silti. Ehkä poistan tämän joskus tai ehkä en. Aion kuitenkin tunnustaa kaiken mitä mielenpäällä on.

Ensinnäkin olen aloittanut voilla pelleilyn. En käsitä mistä se lähti, mutta pyyhin rasvaa leivältä sormiini. En ole petkuttanut edes alussa joten miksi nyt, oikeasti MIKSI? Ensin kerran sain "vahingossa" tilaisuuden pyyhkiä rasvoja eilen ja sen jälkeen aina olen niin tehnyt vaikka määrät ovat minimaalisia mitkä saan pois.

Toinen tunnustus koskee viiltelyä. (Tiedän, että nyt tulen saamaan suuret torumiset eräältä ystävältäni.) Viiltelin taas kotilomallani enkä kertonut siitä keeeenellekkään, hähä. Sain kerrankin jopa tehtyä haavan johon olin tyytyväinen. Jopa laastarin sain laittaa. Tuntui hyvältä niin sairaalta kun se kuullostaakin.

Hmm, mulla oli joku kolmaskin tunnustus mutten muista kun vähän nukuttaa ja pöhinä olo. Ihanii lääkkeitä ne meille kyl antaa. . . Mua kiehtoo miten eläimet nukkuu...Nukkuukohan kalat? Ei ne voi, nehän tipahtais pohjaan. Jännittävää.

Ainiin piti perusitkeä sitä kuinka mä on iso ja paljon isompi kuin muut. Miksi muut on pieniä ja mä en? Miksi mun maha höllyy löllyy? Sitä pitää kiinteyttää ja vaikka vähän jos painoakin sais pois. 45 kiloa ois aika ihanteellinen. Viel menettelee terveen rajoilla (vaikka alipaino), mutta ei ajais mua välttämättä hulluksi mitä tämän hetkinen paino tekee.



Good night, sleep tigh,t don't let the bedbugs bite, and if they do take a shoe and beat them until they are black and blue ^^


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti