torstai 18. huhtikuuta 2013

Viikkohaaste

Aion väkisinkin voittaa sairauteni, joten päätin että haastan itseäni. Teen jokaiselle päivälle viikon ajan
pienen haasteen, joka minun pitää voittaa. Jokaisen onnistuneen haasteen jälkeen olen jo lähempäni tavoitettani - terveyttä.

Perjantai: En punnitse itseäni..En todella punnitse !

Lauantai: Menen perheeni kanssa ulos syömään uloskirjaukseni kunniaksi ja otan sitä mitä mieli tekee, en sitä mikä olisi mielestäni kevyintä.

Sunnuntai: Laitan leipäni päälle sulatejuustoa

Maanantai: Menen vapaa-ajanryhmäni kanssa kahvilaan syömään välipalaa ja aion nauttia siitä mitä ikinä otankaan.

Tiistai: Annan itseni pitää lepopäivän. Aina ei ole pakko lähteä kävelemään kuluttaakseen.

Keskiviikko: Syön banaanin. Pelkään kuollakseni banaaneita (en tiedä miksi) ja välttelen niitä minkä voin, mutta nyt kohtaan ne !

Torstai: Olen viiltelemättä (siitä on alkanut tulla liian nopeasti tapa).

Katsotaan miten käy, mutta yksi asia on varma. Tästä päivästä lähtien alan oikeasti pistämään kampoihin Linnealle. Hän ei saa määräillä elämääni enää sekunttiakaan. Minun elämä, minun määräysvalta ! 

Se on tahdonvoimasta vain kiinni :)

2 kommenttia:

  1. Jahuu! Kuulostaa hyvältä. ;) Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Ihan mahtavaa, Noora! Nyt pidät noista kiinni ja selviät upeana itsenäsi, voittajana! :D Jees!

    VastaaPoista