lauantai 13. huhtikuuta 2013

Kun kaikki menee pieleen

Laivalta oltais nyt siis palattu ja pakko myöntää, että mulla oli ihan hiton hauskaa. Kaikella kuitenkin on kaksi puolta. Tässä tapauksessa hauskuuden toinen puoli on morkkis. Söin kyllä ihan hyvin ja todellakin nautin buffetista ilman suurempia anorektisia ajatuksia, joka ajoi myös juomaan. "Kyllä minä nyt pari voin ottaa"..Juu jos pari meinaa monta lasia viiniä, pari olutta, raakaa kirkasta, mustikkashotteja, muiden laivakanssakulkijoiden juomia yms yms yms. Mä olin niin kännissä pitkästä aikaa. Mulla jopa muisti meni osin eli hyvän kännin merkki.

Viime aikoina mulla on ollut vähän ongelmia itseni kanssa tässä parantumisen myötä. Mulla on palava tarve saada tietää, kelpaanko mä enää tämän kokoisena ihmisi
lle. Mittarina mulla on ollut siinä miehet.. Voiko miehet enää kiinnostua musta? Tämä ajoi tekoihin joita kadun syvästi. Menin "nuolemaan" neljää eri miestä laivalla ja varmaan usempaakin oisin ehtinyt ellen olisi sammahtanut suht ajoissa. Voi vittu..Kaduttaa.

Mä rakastan mun poikaystävää ja se rakastaa mua. Meillä on hyvä parisuhde. Mä haluan jakaa elämäni hänen kanssaan. Halua yhteisiä lapsia, haluan yhteisen ihanan asunnon joka on meille kummallekkin koti, haluan joskus sormuksen nimettömääni. En halua mitään muuta, enkä ketään muuta. Miksi en muistanut mitään näistä syvimmistä toiveistani kun hakeuduin muitten miesten syleilyyn. Haluaisin perua kaiken. Anteeksi rakas. Toivon että voisit vielä joskus antaa anteeksi. Mä en nää tulevaisuuttani ilman sinua. Mä tarvitsen ja rakastan sua. Toivottavasti joskus me saataisiin uusi mahdollisuus tai jos ei niin toivon kaikkea hyvää sinulle. Olet ansainnut sen.


2 kommenttia:

  1. Olen seuraillut blogiasi jo jonkin aikaa, mutten ole tainnut vielä kommentoida...

    Tsemppiä kovasti tulevaan!

    Sinulle on haaste blogissani:

    http://isthissomethingaboutme.blogspot.fi/

    VastaaPoista