tiistai 23. huhtikuuta 2013

" Hell is empty, all devils are here "

Olin täysin unohtanut kuinka HUUMAAVAA on nähdä aamuisin se, että paino on pudonnut. Sen tunteen takia olen valmis uhraamaan nyt kaiken. Tiedän tuottavani pettymyksen monille, mutta haluan nauttia tästä tunteesta edes pienen hetken vielä. Ja minähän syön, joten ei ongelmaa? Ehken syö ihan kaikkea mitä ateriasuunnitelma käskee, mutta syön kyllä. Jopa kaksi lämmintä ruokaa päivään, se on hyvin.

Eilen kävin tosiaan helsingissä ja kuten arvasinkin niin eihän ne ateriat menneet ihan suunnitelmien mukaan. Kaikki mitä söin sielä oli prinsessaleivos (pakotetusti vapaa-ajan ryhmässäni). Sain myös pienet moitteet omahoitajaltani. Painoni oli pudonnut, syön liian vähän, anorektiset ajatukset ovat vallanneet minut demonin tavoin ja viiltelykin jatkuu. Hän oli huolissaan, että joudun takaisin osastolle. Kuulemma jos jatkan näin niin ei mene kauaakaan kun olen sielä taas. En minä sitä tahdo ! Tämä pysyy kyllä hallinnassa..Pysyyhän?

Sovimme omahoitajni kanssa, että menemme torstaina yhdessä syömään. Lehtipihviä olisi tarjolla. Huii ! Sain jopa itse päättää mihin menemme ja valitsen lehtipihvin ?! Mikä minuun meni ! En minä ikinä ole jaksanut syödä sellaista lehtipihviannosta ja se maustevoi ja kaikki. Olen paniikissa. Vaikka niin, ruokaahan se vain on. Olen jopa ennen pitänyt hyvin paljon lehtipihveistä niin ehkä mieltymykseni niitä kohtaan on säilynyt. Ehkä tulossa onkin ihan mukava kokemus.

Ainiin, olisiko teillä kiinnostusta tietää ateriasuunnitelmastani? Voisin kirjoittaa sen siitä syystä, että näette kuinka paljon ihminen oikeasti tarvitsee ravintoa. Kuitenkaan jos kiinnostusta ei ole niin en minä sitä turhaankaan ala välttämättä kirjoittamaan.


3 kommenttia:

  1. Tsemppiä omahoitaja-ruokailuun! Hyvin se menee. Koetat vain nauttia täysin siemauksin ruuasta, älä ajattele kaloreita yms. Helpommin sanottu kuin tehty, I know.... Mutta taistele!

    Laita vaan ihmeessä aterisuunnitelma esiin! Uskon, että kiinnostusta löytyy.

    Entä, jos koettaisit tsempata itseäsi oikein kovasti ja söisit edes yhden päivän TÄYSIN ateriasuunnitelman mukaan? Se olisi hyvä aloitus! Muista syödessäsi: ei enää osastoa. Kuvaa vaikka kaikki päivän ateriat ja laita ne sitten tänne blogiin. Ehkä se "pakottaisi" sinua syömään suunnitelman mukaan?! Muuta keinoa välttää osastoa ei ole kuin se SYÖMINEN.

    Voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän nauttia ehdottomasti ruokailusta ja olen varma, että tilanne tuntuu turvalliselta kun hoitajani on siinä läsnä. Hänen kanssaanhan minä olen opetellut uudelleen syömään, joten luottoa on :)

      Hui, haasteesi kuullostaa pelottavalta, mutta äärimmäisen harkittavalta ja mielenkiintoiselta! Voisin tosiaan joku päivä tässä (kuhan saan aikaan :D) syödä oikeasti kuten pitää ja sitten ottaa herkuistani kuvia ^^

      Poista
  2. ateriasuunitelma postaus ois kiva :)

    VastaaPoista